de-ce-nu-vinzi-desi-ai-un-produs-bun
- Blog -

De ce nu vinzi, deși ai un produs bun

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp

Povestea brandului tău este spusă prin modul în care este prezent în fața oamenilor. Ce identitate vizuală are, cum îl promovezi, ce texte folosești și pe ce canale de informare comunici și cum? Toate aceste detalii sunt momentele acțiunii în povestea brandului și fiecare dintre ele este foarte important.

Vinde-i clientului tău!

1. Fii interesant!
2. Fii diferit!
3. Transformă brandul tău în soluția magică pe care o așteaptă.

În crearea strategiei de promovare trebuie să iei în calcul câteva detalii:

client

 

Definește ”Buyer Persona” pentru a-ți optimiza strategia de promovare

Trebuie să știi cine e ”buyer persona”, ce vrea, ce mănâncă, ce citește, pe unde merge, cum se relaxează, ce-l enervează și ce-l mulțumește. Trebuie să te bagi în pielea lui și să uiți de omul de business care ești și să crezi că în pielea lui devii expertul care îți critică cu vehemență produsele/servicile. El nu te place pentru că vrei să-i iei banii și îi e teamă că-l poți înșela. I s-a mai întâmplat, tu cum îl convingi că nu e așa?

buyer persona - stiloulcreativ.ro

 

Modul în care comunici despre afacerea ta te transformă într-un expert la care clientul alege să apeleze sau într-un orator care își pierde audiența.

”Ce primesc eu din asta?” – la această întrebare a clientului trebuie să răspunzi.

Oferă-i avantaje și transpune-l în povestea ta.

Povestea e cea mai importantă pentru identitate, pentru crearea strategiei de marketing și pentru promovarea în rândul consumatorilor. Nu degeaba există vorba: „Mâna întinsă, care nu spune o poveste, nu primeşte pomană!” Povestea ta trebuie să fie bine spusă pe site-ul de prezentare, pe rețelele de socializare și pe toate canalele de comunicare la care ai acces. Creează o emoție!

Greșeli în promovare care resping consumatorul

Sunt câteva greșeli grave pe care le sesizez în comunicarea unor branduri, care împiedică, evident, promovarea (promovare bună=creșterea vânzărilor):

  • O strategie de branding slabă;
  • Lipsa poveștii în comunicarea cu clienții sau o poveste clișeică;
  • Un site de prezentare care nu ține cont nici măcar de un SEO de bază;
  • Un site încărcat, sec și cu un conținut sumar de informații privind produsele/serviciile oferite;
  • Fotografii slabe ale produselor, iar imaginile sunt cheia promovării.
Când oamenii sunt expuși unei reclame și citesc doar informații, este posibil ca aceștia să-și amintească doar 10% din ea, după trei zile. Cu toate acestea, dacă o imagine relevantă este asociată cu aceleași informații, utilizatorii au păstrat 65% din informație trei zile mai târziu.
  • Lipsa conținutului video – Cei mai mulți consumatori preferă să vadă un video despre un produs decât să citească despre el. Conținutul video este viitorul marketingului de conținut. Este una dintre formele de promovare cu cea mai rapidă creștere și una dintre cele mai solicitate forme de marketing.
51,9% dintre profesioniștii de marketing din întreaga lume denumesc videoclipul ca fiind tipul de conținut cu cea mai bună rentabilitate a investiției
  • Pagini de social media administrate fără o strategie clară, defectuos și chiar neglijate, iar social media este locul în care se află majoritatea potențialilor clienți;
  • Management deficitar al situaților de criză (ex: modul în care se răspunde la review-urile negative, la comentarii etc);
  • Prezentarea produselor/serviciilor sec, fără a ține cont de consumatori (nevoile lor, modul în care trebuie să-i abordezi etc);
  • Lipsa creativității în comunicare – Dacă te promovezi la fel, atunci brandul tău va purta o salopetă verde într-o cameră în care sunt foarte multe branduri într-o salopetă identică, iar clientul nu te va diferenția.

Dacă recunoști aceste greșeli, e momentul să acționezi. Dacă tu nu acorzi destul interes brandului tău, de ce ai pretenția la clienți să o facă? Fiecare greșeală se poate corecta.

Contactează-ne pentru o analiză a modului în care te promovezi și hai să transformăm brandul tău într-unul puternic, așa cum merită!

Promovarea afacerii tale poate beneficia de următoarele avantaje

Îți putem oferi:

  • Texte creative care spun povești pe care consumatorii așteaptă să le asculte (Social Media, scrierea de comunicate de presă adaptate, descrieri de produse, newslettere, invitații, orice text creativ de care ai nevoie pentru a-l transmite prin diferite canale de comunicare);
  • Social Media Management: Un mix perfect între strategie, implementare și copywriting, adaptat la un plan de promovare lunar cu obiective clare, pentru crearea unei imagini user/costumer friendly, în funcție de nevoile brandului;
  • Raport SEO al site-ului și, ulterior, plan de remediere;
  • Identificarea tacticilor de comunicare și promovare potrivite pentru brand (blog de companie, social media, website etc);
  • Crearea unei identități vizuale care să te reprezinte (consultanță de branding folosind serviciile pe care ți le putem pune la dispoziție);

…lista continuă în funcție de nevoile brandului și ce putem să-ți oferim, în funcție de expertiza noastră.

Faptul că te gândești să schimbi ceva, e primul pas spre un viitor mai creativ pentru brandul tău!

Îți propun să ne întâlnim să discutăm cum putem să colaborăm pentru a-ți face afacerea mult mai vizibilă folosind serviciile noastre. Aștept e-mailul tău pe contact@stiloulcreativ.ro!

 

Citește și:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp

Articole recomandate