3 motive pentru care trebuie să investești în Facebook

Facebook-ul este o rețea pay-to-play. Am vrut să încep cu această afirmație, ca să înțelegi din start că nu e de-ajuns să ai o pagină de Facebook pentru afacerea ta ca să obții avantajele pe care ți le oferă această rețea de socializare. Trebuie să investești în pagina ta, ca să ajungă unde trebuie, în atenția oamenilor. Mai exact, trebuie să ai un buget clar, lunar, pentru Facebook Ads. Ce avantaje îți oferă această investiție? Află în continuare!

Cele mai întâlnite întrebări pe care le aud de la clienți sunt ”cât să investesc?” și ”chiar e necesar să investesc bani în campanii sponsorizate pe Facebook?”. O să răspund cât se poate de succint la amândouă.

Cât să investești? Răspunsul diferă de la pagină la pagină și de la obiectivele pe care le ai cu acea pagină și stadiul în care se află.

Dacă vrei să promovezi mai multe lucruri într-o lună, ele trebuie să fie targetate corect și plasate corect. Începând de la text, imagine, audiență, perioadă până la ce se intâmplă în rest cu pagina ta, pe care userul tău o va verifica după ce va întâlni Ad-ul. O strategie corectă este una personalizată, de aceea și bugetul corect se face în funcție de asta și în funcție de cât se poate aloca, în mod realist.

Chiar e necesar să investești bani în campanii sponsorizate pe Facebook? Da, e. Facebook-ul este o rețea pay-to-play pentru că îți pune la dispoziție toate uneltele de promovare, dar sunt contracost. În rest, gratuit poți doar posta și te poți baza pe o vizibilitate redusă chiar și în news feed-ul fanilor tăi. Trebuie să fii relevant, actual și cât mai prezent în fața audienței tale. Dar, dacă am explicat ideea de bază, să enumerăm motivele, pentru că sunt multe și merită să profiți de ele.

 

Facebook te ajută să atingi 3 mari obiective:

Promovare Facebook

1. Brand Awareness

Reach-ul și engagementul sunt repere evidente că ajungi la oameni și, în funcție de calitatea mesajului și de modul în care te promovezi, vei obține și brand awareness. Exact ce vrei, așa-i?

Aici intervin cei care au înțeles cum să se adapteze pentru a crea o strategie eficientă de promovare. E important să ai texte bune, fotografii bune și un plan bine stabilit în funcție de brandul care trebuie promovat.

Promovare Facebook

2. Creșterea vânzărilor

Prin crearea unor Ad-uri targetate (postări care promovează produsele/serviciile tale, oferte etc):
– ajungi la oamenii care vrei să știe de produsele tale mult mai ușor;
– ajungi la oamenii care sunt interesați de astfel de produse/servicii;
– obții rezultate reale și înțelegi ce apreciază clienții;
– dacă ai un magazin fizic, poți să targetezi zona din jur;
– dacă ai un magazin online, îi aduci pe site;
– îți poți adapta reclamele în funcție de reacția utilizatorilor, pentru a investi cât mai bine și mai eficient;
– îi conduci la afacerea ta;
– te promovezi în locul în care pot fi cei mai mulți din potențialii tăi clienți.

promovare facebook

3. Adaptarea la piață

Îmbunătățirea planului de marketing în funcție de dorințele clienților (folosind datele din Facebook) poate fi un avantaj pe care ți-l oferă această rețea de socializare.
Un lucru pe care mulți îl ignoră atunci când își fac o pagină de Facebook pentu brand e acela că nu țin cont de reacția fanilor. Reacție care le-ar putea da indicii evidente privind produsele de interes, modalitatea de promovare și costuri. În funcție de ele poți crea un plan de marketing care să-ți ajute afacerea. Poți să creezi oferte de fidelizare speciale pentru Facebook ca să devii relevant și mereu în atenția lor. Poți să înțelegi de ce unele strategii nu merg și să schimbi înainte de a investi prea mult.

Profită de avantajele pe care ți le oferă Facebook și fii prezent printre clienții și potențialii tăi clienți!

Citește și ”Facebook – Cel mai bun și cel mai ieftin instrument de promovare”

Contactează-ne pentru un raport al paginilor tale pe rețelele de socializare și pentru a afla cum putem să le transformăm în cele mai bune ”purtătoare de cuvânt” pentru compania ta!

Top