Ne-am alăturat inițiativei Make for Romania – platforma celor care se implică în acțiuni civice și proiecte de makeri
Asemănările îi aduc pe oameni în același loc, iar diferențele îi ajută să creeze lucruri excepționale împreună. Așa a început și povestea Make for Romania. Cu oameni care aparțin unei comunități, dar care au skill-uri diferite. Fiecare a pus piesa de puzzle potrivită la acest proiect menit să adune oameni care creează, care reformează și […]
2020 în Social Media: 7 tendințe de urmărit
Facebook, Instagram, Youtube și Linkedin sunt cele mai utilizate platfome de social media pentru promovarea brandurilor, iar bătălia pe atenția publicului țintă este acerbă. Cu ce vor activa publicul țintă în 2020? Greu de spus exact. Trebuie să aibă o abordare creativă, în mod clar. Să prezici viitorul într-un domeniu care se schimbă constant este […]
Cele 10 porunci SEO pentru un site care vinde
SEO este o formă de marketing axată pe creșterea organică (neplătită) a vizibilității în motoarele de căutare. Ai nevoie de un SEO bun pentru website-ul tău, care este cea mai importantă unealtă online de atragere a clienților, dar și una de imagine. Vrei să fii găsit online. Mai mult, vrei să fii în primele rezultate, […]
5 reguli SEO pentru textele unui site
Textul SEO este, în principal, un text de calitate și este temelia oricărui site. Dacă înainte puteai găsi ”scurtături” SEO prin care puteai păcăli Google-ul ca să te indexeze bine, în prezent, conținutul de calitate este regele. Google și-a adaptat și îmbunătățit algoritmii forțând brandurile să câștige poziții bune prin conținut de calitate, concentrat pe vizitator, […]
Facebook – Cel mai bun și cel mai ieftin instrument de promovare
Facebook crește zilnic. Momentul când va fi inlocuit de o altă rețea, așa cum s-a întâmplat și cu restul care au apus, e departe. Facebook se adaptează cerințelor de consum așa cum ar trebui să facă orice companie. Dacă ai o firmă și vrei să o dezvolți, dar nu ești pe Facebook, atunci nu ești […]
3 motive pentru care trebuie să investești în Facebook
Facebook-ul este o rețea pay-to-play. Am vrut să încep cu această afirmație, ca să înțelegi din start că nu e de-ajuns să ai o pagină de Facebook pentru afacerea ta ca să obții avantajele pe care ți le oferă această rețea de socializare. Trebuie să investești în pagina ta, ca să ajungă unde trebuie, în […]
De ce nu vinzi, deși ai un produs bun
Povestea brandului tău este spusă prin modul în care este prezent în fața oamenilor. Ce identitate vizuală are, cum îl promovezi, ce texte folosești și pe ce canale de informare comunici și cum? Toate aceste detalii sunt momentele acțiunii în povestea brandului și fiecare dintre ele este foarte important. Vinde-i clientului tău! 1. Fii interesant! […]
Blogul companiei – ”unealta” care dezvoltă afacerea
Blogul pentru companie a devenit o unealtă puternică de marketing pentru orice tip de afacere, fie ea online sau offline, fie ea magazin sau firmă de prestări servicii. În curând, nu o să existe site de companie fără o secțiune de blog. De ce? Pentru că blogul te poziționează bine în Google și în atenția […]
Social Media – Când brandul devine prieten
Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Google+, YouTube, Pinterest, Snapchat și lista continuă și va fi completată mereu sau modificată, pentru că rețelele de socializare au devenit o necesitate, fiind ușor introdusă în Piramida lui Maslow, ca o nevoie socială. De aceea, extrapolând, putem spune că rețelele de socializare reprezintă o necesitate și pentru compania ta. Aș putea spune […]
5 reguli de copywriting pentru texte care vând
Copywritingul ideal e ca o prăjitură cu răvaș: mesajul ales poate conta chiar mai mult decât produsul. Dacă ai un mesaj creativ, atunci prăjitura ta cu răvaș e și mai interesantă și se diferențiază pe piață, convingând consumatorul să o încerce, ca apoi calitatea produsului să-l convingă să revină. Dacă prăjitura ta e bună, dar ai mesaje plictisitoare, […]