Facebook crește zilnic. Momentul când va fi inlocuit de o altă rețea, așa cum s-a întâmplat și cu restul care au apus, e departe. Facebook se adaptează cerințelor de consum așa cum ar trebui să facă orice companie. Dacă ai o firmă și vrei să o dezvolți, dar nu ești pe Facebook, atunci nu ești în locul în care sunt cei mai mulți potențiali clienți.
În România, la începutul anului 2017, cifra conturilor de utilizator de Facebook ajungea deja la 9,6 milioane (față de 8,3 milioane în ianuarie 2016), relatează Facebrands.ro.
Cifrele pentru România ar fi acestea:
- 9 600 000 de utilizatori de Facebook
- 11 236 186 de utilizatori de internet (conform Internet World Stats)
- 21 599 736 locuitori (conform Recensământului Populației și al Locuințelor 2016)
Cu alte cuvinte, atunci când te întrebi ce câștigi tu din a avea o pagină pe Facebook și în care să investești pentru a te promova, să te gândești la răspunsurile acestea:
- Facebook îți oferă șansa să ai o pagină de prezentare a afacerii tale, care e bine organizată și unde utilizatorul știe unde să caute ce vrea să găsească (link pentru site, contact, fotografii, video, descriere, servicii etc);
- Pe Facebook un utilizator petrece în medie în jur de 50 de minute/zi. Adică e un loc în care potențialii consumatori petrec mult timp și au șanse mari să vadă postarea și/sau Ad-ul tău;
- E cel mai ușor mod, în prezent, de a te promova la oamenii interesați de genul de produse pe care le oferi – îi poți targeta direct prin crearea unei audiențe;
- Te poți adresa la mai multe audiențe simultan, folosind campanii diferite, promovând lucruri diferite;
- Ajungi la consumatori fără să te caute;
- Poți investi orice buget ai la dispoziție (e drept, bugetele mai mari oferă rezultate mai bune, pentru că acoperă audiențe mai mari);
- Ai control complet al bugetului;
- Campaniile sunt ușor de modelat în funcție de performanțe;
- Poți folosi imagini și video pentu promovare;
- Ajungi la consumator indiferent de ce device folosește (telefon, calculator, tabletă);
- Te promovezi simultan pe două rețele de socializare, dacă vrei (Facebook și Instagram), și vei fi plasat acolo unde sunt mai mulți oameni interesați de ce promovezi;
- Te poți prezenta în cel mai creativ și potrivit mod;
- Te promovezi într-un loc prietenos;
- Îți poți adapta strategia de promovare în funcție de reacția audienței.
Putem concluziona faptul că, dacă e folosit corect și cu atenție, Facebook-ul poate fi un instrument puternic de marketing. Mai exact, orice afacere online sau offline poate folosi puterea Facebook-ului pentru a avea succes. Acesta este și motivul pentru care aceasta rețea de socializare a ajuns să fie unul dintre instrumentele de marketing cele mai utilizate în lumea afacerilor de astăzi.
Important e să fii prezent și să ”vorbești” tare pe Facebook, cât să te audă cât mai multă lume. Iar această rețea de socializare nu se frecventează ca medicul, la nevoie. Se prescrie o administrare personalizată, în funcție de caz și de stadiul în care se află.
Contactează-ne pentru un raport al paginilor tale pe rețelele de socializare și pentru a afla cum putem să le transformăm în cele mai bune ”purtătoare de cuvânt” pentru compania ta! Folosește formularul de contact sau trimite-ne un e-mail pe contact@stiloulcreativ.ro
Citește și ”3 motive pentru care trebuie să investești în Facebook”